Sunday, September 21, 2008

Καταγγελία Δήμου Ζωγράφου στην Περιφέρεια Αττικής

Χρυστάλλα Χαραλαμπίδου
Ζωγράφου Τ. Κ. 15773

21 Σεπτεμβρίου 2008

Περιφέρεια Αττικής
Διεύθυνση Αυτοδιοίκησης και Αποκέντρωσης
Κατεχάκη 56
Τ. Κ. 11525

Κύριοι,

Α) Σας αποστέλλω σε συνημμένο την με αριθμό πρωτοκόλλου 10225 25/06/08 επιστολή μου (15 σελίδες) προς τον Δήμαρχο Ζωγράφου, στην οποία παραθέτω επικίνδυνα σημεία στον Δήμο τα οποία πρέπει να διορθωθούν.

Παρ’ όλο που η επιστολή μου έχει κατατεθεί προσωπικά από τις 25 Ιουνίου 2008 στο Δημαρχείο, όχι μόνο δεν πήρα κάποια απάντηση από τον δήμαρχο Ζωγράφου κ. Ιωάννη Καζάκο, αλλά και κανένα από τα σημεία τα οποία παραθέτω στην επιστολή μου δεν έχουν διορθωθεί.

Όπως αναφέρω και στην επιστολή μου προς τον Δήμαρχο Ζωγράφου, Η ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΗ ΜΕΝ ΣΗΜΑΝΣΗ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΙΠΗΣ Η ΔΕ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ, ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ.

Θεωρώντας ότι με την επιστολή μου έχουν περιπέσει στην αντίληψής σας τα σημεία τα οποία παραθέτω, παρακαλώ πολύ να επιληφθείτε του θέματος στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων σας. Ενημερώστε με δε για τις ενέργειές σας.

Επίσης σας στέλλω:

Β) Άρθρο μου …………
…………….
Η επιστολή μου προς τον κ. Δήμαρχο έχει αποσταλεί και στο Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας (Κλάδος Ασφάλειας και Τάξης –Διεύθυνση Τροχαίας)

Τόσο οι απόψεις μου, όσο και οι εισηγήσεις μου σε θέματα οδικής ασφάλειας, παρατίθενται στο site μου.

Συνημμένα 4
Αριθμός Πρωτοκόλλου 17636/27920 2/10/08

Με εκτίμηση
Χρυστάλλα Χαραλαμπίδου
E-Mail chrystalla57@gmail.com
http://greekroadsafety.blogspot.com/
http://educationsuggestions.blogspot.com/

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟ ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ