Sunday, September 21, 2008

Καταγγελία Δήμου Ζωγράφου στο Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας

Χαραλαμπίδου Χρυστάλλα

Ζωγράφου Τ. Κ. 15773

21 Σεπτεμβρίου 2008


Υπ’ όψιν κ. Χριστόφορου Μάρκου


Προς Αρχηγείο Ελληνικής Αστυνομίας

Κλάδος ασφάλειας και τάξης

Διεύθυνση Τροχαίας

1ο Τμήμα Επιχειρήσεων και μέτρων Τροχαίας

Π. Κανελλοπούλου 4

Τ. Κ. 10177 Αθήνα


Κύριοι,


Σας αποστέλλω σε συνημμένο την με αριθμό πρωτοκόλλου 10225 25/06/08 επιστολή μου (15 σελίδες) προς τον Δήμαρχο Ζωγράφου στην οποία παραθέτω επικίνδυνα σημεία στον Δήμο τα οποία πρέπει να διορθωθούν.


Παρ’ όλο που η επιστολή μου έχει κατατεθεί προσωπικά από τις 25 Ιουνίου 2008 όχι μόνο δεν πήρα κάποια απάντηση από τον δήμαρχο Ζωγράφου κ. Ιωάννη Καζάκο, αλλά και κανένα από τα σημεία τα οποία παραθέτω στην επιστολή μου δεν έχουν διορθωθεί.


Θεωρώντας ότι με την επιστολή μου έχουν περιπέσει στην αντίληψή σας τα σημεία τα οποία παραθέτω, παρακαλώ πολύ να επιληφθείτε του θέματος στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων σας.


Σας παρακαλώ πολύ να με ενημερώσετε για τις ενέργειές σας.


Η επιστολή μου προς τον κ. Δήμαρχο έχει σταλεί και στην Περιφέρεια Αττικής στη Διεύθυνση Αυτοδιοίκησης και Αποκέντρωσης.


Αριθμός Πρωτοκόλλου 1020/4471/4

Με εκτίμηση

Χρυστάλλα Χαραλαμπίδου

E-Mail Chrystalla57@gmail.com

chrystalla@tellas.gr

http://greekroadsafety.blogspot.com/

http://educationsuggestions.blogspot.com/